اولین تصاوير  کنترل ترافیک بر روی مانیتور معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري يزد


یزدفردا:تصاوير ميدان آزادي و چهاراه فرهنگيان هم‌اكنون در معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري يزد قابل کنترل است

مهدی فعالی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد در مصاحبه با خبرنگار ما با اعلام این مطلب كه در راستای اجرای پروژه ITS در شهر یزد تصاویر میدان آزادی و چهارراه فرهنگیان هم‌اكنون در معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری یزد پخش می‌شود افزود با استعانت از خداوند متعال و طبق قول قبلی، موفق به اجرای پروژه مذكور در تاریخ مقرر شدیم، هم‌چنین طبق برنامه‌ریزی انجام شده فاز اول این پروژه شامل نظارت تصویری تقاطع‌های آزادی، فرهنگیان و یزدباف و هوشمندسازی تقاطع‌های فرهنگیان و یزدباف تا نیمه خرداد به اتمام خواهد رسید.
وی گفت این پروژه كه از اسفند ماه سال گذشته كلید خورد، در فاز دوم 15 تقاطع و در فاز سوم مابقی تقاطع‌های شهر یزد را شامل می‌شود و طی آن و در پایان سال 90، محدوده شهر یزد منتهی به دروازه قرآن، خلدبرین، پایانه مسافربری، بلوار شهید دشتی و میدان آیت ا... مدرسی تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
وی شهر یزد را پس از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و تبریز پنجمین شهری دانست كه پروژه نظارت تصویری و تقاطع‌های هوشمند در آن به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه گفت با استقرار ارگانهای ذیربط مثل نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، صدا و سیما، اورژانس و آتش‌نشانی در مركز كنترل، تصاویر مانیتور شده به‌صورت بلادرنگ در اختیار نیروهای استقرار یافته قرار خواهد گرفت.


گزارش تصویری:






















یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا